De werkzaamheden die ik vanaf mijn eigen werkplek voor je kan uitvoeren zijn divers. Hieronder staan een aantal mogelijkheden opgesomd. Natuurlijk kunnen we in een persoonlijk gesprek verschillende mogelijkheden en wensen bespreken.
- E-mailbox beheren, lezen en beantwoorden.
- Agendabeheer, afspraken maken.
- Versturen mailings; dit kan per e-mail maar natuurlijk ook per post (brieven, brochures e.d.).
- Uitwerken en redigeren van teksten.
- Stukken scannen en archiveren.
- Telefonisch informatie opvragen.
- Facturen en bonnen inboeken in boekhoudsysteem.
- Facturen maken en versturen.
- Betalingen checken.
- Aanmaningen versturen.
- Overzicht termijnbetalingen maken en betaalstatus bijhouden.
- Vervaldata bijhouden.
- Inkoopoffertes opvragen; uitzoeken.
- Website bijhouden.
- Social media bijhouden.
- Evenementen, beurzen organiseren met alle werkzaamheden daaromheen (locaties boeken, sprekers regelen, uitnodigingen versturen, facilitaire zaken regelen).
- Adreslijsten bijhouden.