De werkzaamheden die ik vanaf mijn eigen werkplek voor u kan uitvoeren zijn divers. Hieronder staan een aantal mogelijkheden opgesomd. Natuurlijk kunnen we in een persoonlijk gesprek verschillende mogelijkheden en uw wensen bespreken.
- E-mailbox beheren, lezen en beantwoorden.
- Agendabeheer, afspraken maken.
- Versturen mailings; dit kan per e-mail maar natuurlijk ook per post (brieven, brochures e.d.).
- Uitwerken en redigeren van teksten.
- Stukken scannen en archiveren.
- Telefonisch informatie opvragen.
- Facturen en bonnen inboeken in boekhoudsysteem.
- Facturen maken en versturen.
- Betalingen checken.
- Aanmaningen versturen.
- Overzicht termijnbetalingen maken en betaalstatus bijhouden.
- Vervaldata bijhouden.
- Inkoopoffertes opvragen; uitzoeken.
- Website bijhouden.
- Social media bijhouden.
- Evenementen, beurzen organiseren met alle werkzaamheden daaromheen (locaties boeken, sprekers regelen, uitnodigingen versturen, facilitaire zaken regelen).
- Adreslijsten bijhouden.