Werkzaamheden

De werkzaamheden die ik vanaf mijn eigen werkplek voor u kan uitvoeren zijn divers. Hieronder staan een aantal mogelijkheden opgesomd. Natuurlijk kunnen we in een persoonlijk gesprek verschillende mogelijkheden en uw wensen bespreken.

  • E-mailbox beheren, lezen en beantwoorden.
  • Agendabeheer, afspraken maken.
  • Versturen mailings; dit kan per e-mail maar natuurlijk ook per post (brieven, brochures e.d.).
  • Uitwerken en redigeren van teksten.
  • Stukken scannen en archiveren.
  • Telefonisch informatie opvragen.
  • Facturen en bonnen inboeken in boekhoudsysteem.
  • Facturen maken en versturen.
  • Betalingen checken.
  • Aanmaningen versturen.
  • Overzicht termijnbetalingen maken en betaalstatus bijhouden.
  • Vervaldata bijhouden.
  • Inkoopoffertes opvragen; uitzoeken.
  • Website bijhouden.
  • Social media bijhouden.
  • Evenementen, beurzen organiseren met alle werkzaamheden daaromheen (locaties boeken, sprekers regelen, uitnodigingen versturen, facilitaire zaken regelen).
  • Adreslijsten bijhouden.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *